zaterdag 11 mei 2013

De chocoladeplakken van La Place



Toevallig zag ik bij de chocoladeafdeling van de V&D ook chocoladeplakken van La Place liggen.
Ze zagen er zo lekker uit, vanwege de verschillende toppings.

Bijvoorbeeld deze drie: melkcocolade met gedroogde banaan, pure chocolade met frambozen-marshmallows en gedroogde cranberry's en witte chocolade met caramel en kaneel-amandelen. Er zijn er nog veel meer, een hele molen vol.
Mmmmmm!

Terwijl ik mij vergaapte aan de La Place producten (ook chocoladepasta en ander broodbeleg), kocht mijn vriend stiekem deze plak voor mij.
Lief toch?


De chocolade was ook nog eens heel lekker. Meestal vind ik V&D chocolade tegenvallen, maar deze was heerlijk vol van smaak en echt aan te raden.

De La Place plakken zijn dik en helemaal Fairtrade.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten