donderdag 27 juni 2013

Heerlijke vanille-caramelthee van Pickwick



Laatst ontdekte ik deze heerlijke thee van Pickwick die ik nog niet eerder had gezien; de Vanilla Warmth.
Volgens de beschrijving gaat het om een rooibosthee met vanille- en cacaosmaak.

Ik vind de cacao echter ver te zoeken. Ik proef wel de warme smaak van salted caramel. Eén van mijn andere ontdekkingen waar ik op dit moment helemaal fan van ben.

Het exclusieve doosje is plat en vierkant en de thee zit in mooie stoffen zakjes.

Als je de doos opent, staat er een inleidend verhaaltje op het karton over de achterliggende filosofie van de theesmaak.
De smaak is geinspireerd door de hotstone massages uit Zuid-Amerika. Die werden al 1600 jaar geleden  toegepast om spieren de ontspannen en pijn te verlichten.

Dit is mijn favoriete thee van dit moment!
Proef hem zelf eens met een lekker stukje chocola of salted caramel erbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten