vrijdag 9 november 2012

Victoria's Secret 2013 show

Na twee food-posts van vandaag nu ook een snufje fashion;

Wow! Gisteren in New York weer een fantastische show van Victoria's Secret.

Dit keer met kwamen er onder andere The Holidays als thema voorbij,  zoals natuurlijk kerst, nieuwjaar en St.Patricks day.
Een aantal verrassingen; de zwangere Adriana Lima liep gewoon nog mee, er waren optredens van Rihanna, Justin Bieber en Bruno Mars.
En dan was er de 2,5 miljoen dollar bra, dit jaar gedragen met super-sized orchidee vleugels door Allesandra Ambrosio. (Zie onderste foto)

De Angels zagen er weer superstrak uit. Doutzen Kroes liep weer mee. Ook - mijn favoriet - Isabel Goulart (de foto met de slang) was er weer met haar -twee-meter-lange- benen. Helaas was ook dit jaar Rosie Huntington Whiteley er niet bij.

Ik ben in ieder geval weer totally inspired om harder mijn best te doen met sporten. Het kan allemaal weer wat strakker en met die killer abs en strakke benen in mijn gedachten ben ik weer gemotiveerd!





Bekijk de hele show op www.vogue.co.uk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten