woensdag 12 september 2012

Verse spinazie-ricotta tortelloni van Hanos


Bij Hanos kocht ik van de vers-afdeling deze verse pasta met spinazie-ricotta vulling. Hij was héérlijk, de echte smaak van de spinazie en ricotta was goed te proeven. Ik vond het gelijkwaardig aan zelfgemaakte gevulde pasta en is dus kant en klaar voor € 5,98 te koop bij Hanos.

Ik kocht er een Bolognesesaus van een Italiaans merk bij Hanos bij en die was ook goed te eten. En ik eet normaal NOOIT saus uit potjes, maar deze smaakte goed.

Hanos is overigens een heerlijke winkel. Vooral op de vers-afdeling en de kookboekenafdeling kan ik uren rondstruinen! Helaas is het een groothandel en niet toegankelijk voor iedereen. (Heb je een KvK nummer? Vraag dan een Hanos-pasje aan en kijk zelf eens in deze heerlijke winkel.)

De proefdagen zijn een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten