woensdag 17 december 2014

De Slowjuicebar




Ben je in het bezit van een slowjuicer? Dan is dit vrolijke boek echt iets voor jou.

Zelf heb ik een slowjuicer, waar een heel kleine handleiding bij zit. Waar echt te weinig info over het apparaat en de mogelijkheden in staan!

Toevallig verscheen dit boek kort nadat ik mijn slowjuicer had.
Er staat heel veel informatie over een slowjuicer in, hoe je er mee om moet gaan, hoe je het beste kan juicen met hard en zacht fruit of groenten, hoe lang sapjes houdbaar zijn, dat soort dingen.

Ik was er heel blij mee en zou iedereen die een slowjuicer heeft aanraden om dit boekje aan te schaffen.

De auteurs zijn Erin Quon en Briana Stockton zijn en foodstylist, raw food-kok en personal trainer. Met al hun expertises in één boek, leidt dit tot een mooi en vrolijk gestyled boek dat vol staat met verantwoorde recepten en veel info over groeten en fruit en het juicen er van.

Het boek heeft 110 pagina's, bestaat uit 4 hoofdstukken en 90 recepten.
De hoofdstukken zijn onderverdeeld in Energie, Kracht, Detox en Bescherming.



Zelf ben ik fan van juicen met een stukje gember er in. Je hoeft maar een mini stukje toe te voegen voor een heerlijke pittige, citroeni-achtigesmaak!

De recepten zijn goed te maken en de uitleg over fruit  en groenten zijn leerzaam.

De slowjuice bar van Erin Quon en Brian Stockton is van uitgeverij Good Cook en kost € 14,99.

 





 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten