woensdag 10 december 2014

(Culi) Kerstcadeau's!


Heb jij alle cadeautjes voor Kerst al gekocht voor je familie en culi-vrienden?

Nu heb ik de laatste tijd nog weinig tijd om te gaan shoppen, maar soms kom ik hele leuke dingen tegen die een toppertje onder de kerstboom zouden zijn!

En sommige dingen gebruik ik zelf en daar ben ik zo enthousiast over, dat ik ze wel aan iedereen cadeau zou willen geven.

Kijk je mee? 

Bij Primark vind je veel leuke cadeausets. De verpakkingen zijn supercute en de inhoud is origineel. Bovendien goedkoop, want meestal niet duurder dan € 5.

1. Zelf kerstkoekjes bakken met dit huisje. Dit huisje bevat alles wat je nodig hebt. (Primark)
    Binnenkort test ik ze zelf!




2. Giftset met roze cocktailshaker en martiniglas. (Primark)



3. Setje voor toast, met een stempel, toastmesje en rekje, zoals in Engeland. (Primark)
 



4. Zelf warme chocolademelk maken met het doosje cacao en Merry Christmas-beker. Er zit ook een lieve gebreide kruik bij. (Primark)





5. Weer iets voor de liefhebber van een Engels ontbijtje; een setje met eierdop in Engelse bobby-stijl en een setje met peper en zoutstel. (Primark)




6. De knoflooksnijder-keukengadget, waarbij je een teen knoflook in het gat gooit en op de knop slaat. Vervolgens heb je fijngehakte knoflook. Te handig, ik ben fan! In verschillende kleuren te koop. (Rosti Mepal)
 




7. Koekjesstempels.  Druk voorzichtig in je koekjesdeeg. Er zijn er verschillende te koop. (Hema)

 






8. De potjes zoet broodbeleg van La Place zijn exclusief en lekker. Ik had witte chocoladepasta met aardbei. Er zijn ook andere smaken, zoals witte chocoladepasta met latte macchiato. (V&D)



9. Deze valt in de categorie duurdere cadeau's; een slowjuicer, zoals die ik ook heb. De groente en fruitsapjes zijn zo lekker. (Tefal Infiny Press)

En geef er gelijk het boek De Slowjuice Bar bij. Je kunt dit boek zien als de handleiding die niet bij het apparaat zit en je hebt er echt wat aan! (De Slowjuice Bar van uitgeverij Good Cook)




10. Gebreide legging met gingerbreadmen er op. Hier woon ik inmiddels in. Dit is zo comfortabel! Natuurlijk geen culi-cadeau maar wel met speculaaspoppetjes er op. (Primark)




11. De bakspullen van Rudolph van Veen zien er zo mooi uit. Vooral de springvormen en schalen. ( Cook & Co)



12. Voor de Italië- of visliefhebber het boek Recepten Uit Venetië. Het boek heeft veel te lezen en is gewoon mooi om te hebben. (Recepten Uit Venetië van uitgeverij Good Cook)





 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten