woensdag 18 september 2013

Album True van Avicii

Oke, het is geen food en ook geen fashion, maar dit gloednieuwe album is zo cool dat ik het wel met jullie moest delen.

Je kent Avicii van de zomerhit Wake me up vast wel van afgelopen zomer.
Deze en nog veel meer superlekkere tracks staan er op dit album.

Als je dat al een lekkere track vond, dan is dit album iets voor jou. Vooral nummer 4 (Addicted to you en 5 (Dear Boy) zijn aanraders. Goede vocals en en heerlijke muziek met een vage boem boem (nieuwe hardstyle, I love it) hier en daar. Er staat ook een Daft Punk-achtige track (mijn helden uit de zero's) op, ook erg goed. Best een divers album.

Dit is genieten.

Oke, ik doe niet flauw, hier toch een foodsuggestie; hoe combineer je dit met food?

Picture this; de nieuwe Avicii knalhard over de speakers thuis met in je linkerhand een Wieckse Witte (want die zijn best wel lekker heb ik ontdekt!) of een ander biertje (want bier is helemaal hot) en in je rechterhand een kaasstengel of andere snack.
En dan losgaan op de muziek.

Want je bent nooit te oud om (in je eentje) te feesten! Zie het als een soort op de Wii spelen, dat is ook maatschappelijk geaccepteerd, toch?

Gordijnen dicht ofcourse.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten