maandag 4 november 2013

Cuberdonpasta en lavendelthee

Toevallig allebei Prachtig Paars, deze producten die ik bij meenam bij Xenos. (Nee, ik heb geen aandelen bij ze!)

Ik denk dat Cuberdonpasta alleen leuk is wanneer je weet wat Cuberdons zijn. Ik schreef er vorig jaar een stukje over (lees hier).
Cuberdons zijn uitsluitend in België te krijgen in Gent en zijn mooie suikerbonbons met een vloeibare vulling.
En wanneer je eens een echte Cuberdon hebt gegeten, is het leuk om eens een Cuberdon-pasta te proeven!

En dat deed ik.
Ik vond deze pasta heel apart, zoiets kennen wij in Nederland nog niet. De smaak deed mij denken aan paarse winegums. De substantie is echt pasta-achtig, denk Marmite.

En dan de lavendelthee. Die had ik eens ergens gedronken in een restaurant en was daar heel enthousiast over.
Nu liep ik tegen zo'n doosje aan bij Xenos en nam het mee.
Ik vond hem lekker, maar erg lavendel, zeg maar. De smaak van lavendel is erg aanwezig. Misschien moet ik er slappere thee van zetten?

De thee is een echte relax thee. Voor als je eens een relax-avondje hebt waarbij je eerst lekker in bad gaat om te ontspannen en daarna een lekkere lavendel thee neemt.
(Of je hangt de zakjes lavendelthee in bad)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten