vrijdag 22 juni 2012

De M van... Magnum Infinity?




Top of flop?

Steeds als die reclame van de nieuwe smaak van Magnum op tv kwam, of in een van de tijdschriften onder mijn aandacht werd gebracht, keek ik watertandend toe.

Dit ijsje belooft een heerlijke chocolade-ijssmaak te hebben, met sliertjes (vloeibare) caramel er doorheenkronkelend en een krokante extra pure chocoladekorst er omheen, waarin stukjes chocolade zitten.
Mmmm, dit wordt MIJN ijsje.. dacht ik!

Dus wij hebben twee pakken Magnum Infinity aangeschaft en de test gedaan...

Helaas was dit ijsje verre van het mooie, smakelijke ijsje dat in de reclames en op de voorkant van de doos te zien is.

De extra pure chocoladekorst waar je doorheen bijt is erg lekker, maar de binnenkant is een zware teleurstelling;
Het ijs is zeer lichtbruin van kleur en lijkt niet op of smaakt niet naar chocolade! Ook niet naar caramel! Het smaakte naar (room)boter. Heel vet en zonder chocoladesmaak, het smaakte zelfs niet naar de gewone vulling.
En de mooie caramelsliertjes die ik verwachtte tegen te komen zaten er gewoon niet in! Het ijsje was gewoon massief lichtbruin en smakeloos.

Hieronder een vergelijking tussen de advertentiefoto en de werkelijkheid.


Hoe kan dit? Hoe kan men dan adverteren met zo'n mooie foto waarop een ijsje met caramelsliertjes staat?

Wij waren zeer teleurgesteld en ik realiseerde me dat ze bij Magnum met een goede marketing-machine toch weer twee dozen Magnum Infinity verkocht hadden.

De M van marketing ijsje dus.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten