donderdag 28 juni 2012

Rituals Rebel Rose en Rituals City Spa

Ik ben laatst voor het eerst in de Rituals City Spa in Almere geweest.
Ik heb er een manicure en pedicure genomen.
Het is een mooie spa, waar je lekker tot rust kunt komen. Je bent afgesloten van de buitenwereld en er hangt een ontspannen sfeer, met mooie verlichting en kaarsen.

Over de pedicure ben ik erg tevreden. Waarschijnlijk komt het door de producten die ze gebruiken?
De Rituals footscrub heb ik nog niet gekocht, dus kan ik het niet beoordelen.
Ook leuk; ik werd na de behandelingen op Rituals teenslippertjes buiten gezet, zodat de nagellak goed kon drogen! Leuk gebaar, vond ik.
Over de nagellak die ze gebruikten ben ik erg tevreden, die ziet er na drie weken nog supermooi uit!
Ik besloot afgelopen zaterdag de nagellak te halen, ook vanwege de verslavende kleur (Rebel Rose is een felle koraalkleur) waarvan ik geen afstand kan doen als hij eraf zou moeten.

Ik heb er gisteren zwaar boenwerk met mijn handen mee gedaan en de nagellak ziet er nog als nieuw uit; goede nagellak dus! Dit, in tegenstelling tot de (goedkope) nagellak van Claire's, die er na een dag (!) al vanaf gaat en dof wordt.

Een pedicure bij Rituals City Spa gaat vanaf € 39,00, exlusief nagellak.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten